Thursday, October 05, 2006

PANAS!!!! sePANAS proton iswara kaler merah berplate nombor start dari C

aku tgh drive tadi nak datang keje..kat traffic light dekat2 ngan parcel e tu aku ternampak la sebuah kereta yg agak familiar rupanya dengan sticker OBS tertampal kat cermin belakang..hmmm..aku tau saper empunya kete ni..aku pun ready ah nak bagi lambaian mesra teman seassabiyah aku ni..elok2 lalu tepi kete tu terbantut lambaian aku..sebab ape????...sebab kat tepi dia ada awek oooh!!!awek bukan calang2 plak tu..cun!!!! fuiyo!! ehem ehem...any explanation??

8 comments:

The Undertaker said...

hek eleh, panas ke mendenye...
untuk pengetahuan ko, ko ni adalah org yg ke 888 yang dok tanya aku pasal mende ni. Utk pengetahuan ko, setiap pagi die tu (nama nye Norhafiza Husni, PA , Bahagian Perancangan KKLW, bahagian sama aku) akan tumpang aku pegi keje la. Tak lebih dari tu. Ape daaa, dah basi la. Cuba tanya AP, Sheera, Hadi dan Mimi Ilyana . Kadang2 die pun tumpang AP. Kitorg kenkawan je la....

Hek eleh Sincere ni, tak sincere langsung....

HARAP MAKLUM

p/s : masih setia pada yg satu!!!!

daus said...

Motif? Pian emo di pagi2 posa ini.Haii Pian, kalau tadak apa2 naper jawapan emo semacam jerk hahahahah matilah speku.

Ikky, kau pun satu jgnlah serkap jarang kan Pian dah emo.Pian ni bila emo tak bleh wat keje nak memblog je nanti hahahahaha larikkk

ikky said...

HAHAHAHAHAH!! tak sangka abang pian yang cool pun leh emo...rilek la..aku tau ko setia..saje je nak ngusik..lagi pun awekk tu cun sangatttt!!!ihik..pian marah ke??

A f f e n d i O s m a n said...

Pian period ke hari ni?
Hari ke berapa dah? Mesti extra leaking tu..pakai wing besar sikit tau!

The Undertaker said...

AP!!!!!!!! TOLONNNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!

p/s : bukan emo cuma elmo.

mohd_hanapi said...

no komen pian, tapi apa yang pian cakap tu mmg betul.....betui2 pian mmg setia pada yang satu...(belanja ap cepatlaaaaaaaaaaaaa)

The Undertaker said...

ok AP, malam ni jom Triple 2

hadi said...

abg pian memang seorang yang setia......terharu melihat kesetiaan abg pian......uhuk3