Tuesday, October 17, 2006

Tahniah! Iftar Sidang B...

Assalamualaikum & Selamat Pagi,

pertamanya, nak ucapkan tahniah & tq kpd rakan2 trmasuk bini2 org yg telah menghadirkan diri ke iftar sidang B smlm. slps mnggunkn pngiraan kaedah statistik ajaran hj kamudin, hasil mnunjukkn 93% kehadiran. bravo! tak lupe tahniah juga kpd pnganjur yg telah mmilih tmpt yg ok, xcrowded, sng nk dikunjungi, iaitu tak lain tak bukan mr. naim jedi...ok, acara brmula dgn brkumpul di tapak park n ride brdekatan sek. alam shah tepat jam 5.45 pm. seronok aku tgk kete brderet2 mcm nk konvoi ke mane jek...konvoi diketuai oleh ptd dubai dan diapit di blkg oleh azhar tani. w/bgmnpun, di tgh prjlnn adilah & syakirah tlh memotong ptd dubai. cess... upe2nye dorang trlajak jln. yo yo ooo je aku n yg lain meng'follow'kn diri...apepun, tibe di dstinasi jam 6.20 ptg & blh dikatakn hmpir semua tibe b4 bkk pose kcuali ade seketul 2 yg mmbuat kmunculn slps bkk pose...


ni la wjh2 ceria yg kunun2 pose la tuh...adi leh msuk iklan ubat gigi mukmin...












mama jah wat inspection food quality...











































































Pengerusi blog memulakan acara iftar...












bendahari bidan terjun...cayala adi...tq...:p













ehem2...arab, pe ko buat tu?hihi...no komen...














Jumlah = RM 700.00






btw, Abg Jai kim salam kt sume & ucap tahniah sbb dpt buat iftar...

15 comments:

The Undertaker said...

Tahniah beribu2 lemon kepada CK dan Naim MAjdi (Pat Crew a.k.a Captain Majdi)....

mutakamil said...

Carrie yang ayu lagi jelita, kenapa wajah hamba tidak kelihatan?Yo yo ooo aku posing semlm, hasilnya nan ado pun.Sedihlah camni, nak balik ngadu kat bini aku :(

mutakamil said...

Haa Carrie, maklumat yg aku mintak kau pg td cepat2 ek kasi.Tinggal 3 org je lg yg aku tadak info tarikh lahir.
Mawar
Maisarah
Georgina
Sesapa yg lain kalau ada info besday Hamba Allah 3 org nih kasi tau aku ek...

The Undertaker said...

nampaknya ajk2 keceriaan Rafting sudah menampakkan kesibukan dan komitmen tiada tandingan tahap KSU. Cayalah, semoga kite selalu sukses dan Sacramento Walla always!!!

p/s : Abg Bra, aku still tak dapat lagi makna Sacramento Walla???

Carrie-Ma said...

alahai daus,smlm tu yg aku klik byk2 tuh kamera azhar tani. kamera aku xbyk sgt gmbr. sgl mcm aksi yg korng wat smlm sume dlm kamera azhar...

jgnla majuk daus...huhu...

united ARAB emirates said...

Aiseh perform nak ngadu kat bini..ececececeh...lebih baik ko ngadu kat poknik yg sah2 dok kat Biro Pengaduan Awam.Hahahaha.

Ikky..aku rase tu dahi Dato' K(H) la..dia dok wat projek mega aper tah time tuh xsilap aku.

The Undertaker said...

Pic 1 : Satu meja semua pompuan, ade sorg tersesat, hai AP, nak jadi pompuan ke?

Pic 2: No, comment, soalan Poknik, kenapa U mengandung?

Pic 3 : Pegawai MOA, pose maut, manja dan menggoda (3M)

Pic 4 : AP tgh kontrol hensem dihadapan Teman Tapi Mesra nya.

Pic 5 : Kak Sharapova sedang bergaya dengan H/P pinjam nye.

Pic 6 : Jlo versi Pahang.

Pic 7 : Pengerusi sedang memperaga kan aksi stunt maut ketika ucapan penuh semangat beliau.

Pic 8: Ai, adi. Kalau ngan duit, sampai tak pandang2 org da ye?

Pic 9 : Gambar romantik cinta dua benua, antara F dan A. Kelihatan dibelakang Pengerusi sedang ruku’ mengerjakan solat terawikh. (rakaat yang ke 6)

Pic 10 : Bil jumla RM700.00 bukti ketelusan pengurusan kewangan pihak penganjur.

Adi Osman said...

Sacramento tu nama tempat kat California, Walla tu..mak taktau laaa

mutakamil said...

Tak kiira, nak majuk jugak. Muka I biasa close up je tau (matilah demand).Weeii, prasan dahi aku, ingat dahi aku jendul ke bleh tertonjol dahi jer. Waaa korang mmg nak sabotaj aku.Nak balik bgtau bini aku pastu suruh dia amik gambar aku doploh kali

Ok, Maisarah dah dpt tinggal Kak Mawar dgn Georgina punya besday je lg tadak dlm data.Sapa tau inform aku cepat

PAT CREW said...

aku baru je mengucapkan tahniah kepada Kagumas Catering kerana menyediakan makanan yg ok juga. Tetapi aku menyuarakan rasa tidak kepuashatian sedikit kepada mereka kerana bnyk makanan dlm menu tidak kelihatan semalam di atas meja. Oleh yang demikian, Kagumas memberi alasan bahawa menu adalah tidak tentu dan boleh berubah mengikut masa. Namun begitu, aku menyatakan kalau hendak tukar menu, mereka kenalah inform kita dengan segera. Walaubagaimanapun, aku mengucapkan tahniah kepada mereka daripada kita semua. Akhir kata, mereka menjemput kita menempah jamuan raya dengan mereka. Sekian daripada saya.

The Undertaker said...

bole kite plan next program, program jamuan aidilfitri siap main mercun lagi. Ok tak, Captain Majdi????

united ARAB emirates said...

Weh..muke ko berlambak2 kat dlm kamera azhar(ade lebih dari 3 konsider banyak la kan??)Serius..xkose aku nengoknye. Tu termasukla gambar skandal..FUFU & DIDI..hikhikhik

Carrie-Ma said...

hahaha...lbh dr 3 kire bykla, dh kire jama' tuh...

naim, good job!

mohd_hanapi said...

tentang nama 3 org tu...mawar sudah merajuk da...........ck tolong pujuk mawar...dia kata kita tak ingat birthday di....payah tul

mutakamil said...

Payah tau kalau org belagak diva nak dipujuk bagai...koserlah.Aku kalau 2-3 kali dah mintak tp dok buat acuh tak acuh bley blah le jawabnya (emo sat).

Yelah AP, ko cuba bayangkan aku ngumpulkan data besday sumer org, tadak sorang pun yg merengek mcm itu orang.Standardlah kalau dah lps besday takleh nak watpe la kan.Tujuan aku collect data ni pun supaya lps ni kita bleh sama2 wish besday kawan2.Tak dpt tahun ni tahun depan.Sedihlah aku org tak bagi kerjasama ni:(