Saturday, March 17, 2007

Apala...

arini aku nak cakap pasal sistem gantri yang KKR sebok-sebokan tu... hem nak ganti smart tag n taouch n go ye... apa ke he' nye... kerajaan dah belanja duit berjuta2 masukkan touch n go dalam mykad, lepastu suka2 nak eliminate dari toll... pastu nak beli lagi device untuk gantri sistem tu... patutla LDP naik toll, sebab seingat aku dulu LDP adalah toll yang menggunakan fastrack, tapi atas gesaan kerajaan maka mereka telah menukar sistem tersebut kepada smart tag, apakan daya fastrak yang belum balik modal telah diketepikan dan terpaksa mengluarkan modal sekali lagi untuk mewujudkan sistem smarttag, maka kali ini sebelum sistem gantri diwujudkan, naikkan la harga toll dulu, baru la cost tadi tercover... aku pun tak paham, sistem gantri takde pulak paper dia sampai ke JPN utnuk ulasan kementerian lain.. camana boleh lepas.. harap2 boss2 aku buat objectioan la.. takkan aku kot... kalau nak teruskan jugak... aku harap touch n go dikeluarkan daripada mykad, buat rugi duit kerajaan je.. ok selamat beramal..

No comments: