Wednesday, October 04, 2006

aksi2 manje...yes or no???


hehehe...trgelak aku tgk gmbr ni...jgn marh ye tariq...

6 comments:

A f f e n d i O s m a n said...

ck..tak jeles laaa

ko patut tgk aksi manja aku ngan aszmy waktu dinner kat warisan malam tu....

tak caye ko tanye ajax! kan ajax kan? ko pun rasa macam nak pengsan rite?

daus said...

Uollsss, very tak serik2 tau dgn aksi sensual dan erotik

mohd_hanapi said...

kesian housemate ap...ish3

fuad said...

kesian kan ap...kan..kan...

Azha said...

tapi kalau aksi aksi manja Fuad,
aku banyak rakaman eksklusif yang jauh lagi 'bedevassss' dari tu...
heheheh boleh publish ke ni?? nanti tercabar plak si Affendi ni nanti

bikini bottom said...

apa sangat ler betulkan butang baju tu.. tariq siap cemolot lagi dengan aszmy masa kat warisan tu.. macam nak terbalik dunia ni aku tengok...