Thursday, October 19, 2006

Gambar rafting Mak Hayam Terry Part 4





This gonna be the last one.Kali ni fokus pada ladies.Aida, nengoklah muka kau puas2.Lubang hidung pun nampak tau:)


Gambar 1 : Rombongan Cik Kiah sibuk bergosip dan mengumpat lite2 sbb bulan posa.

Gambar 2 : Kak Feki menyerlah dlm persalinan serba pink dgn harapan dipilih sbg maskot blog sbb warna sama :)

Gambar 3 : Ikky :"Kendo jugak Abg Pian ni.Patkan je dh tunang kalau tak harus aku ngorat"

Gambar 4: Aida Manap dlm pose menggoda.Feeling2 cover Majalah In Trend bulan Safar

4 comments:

Carrie-Ma said...

hah! daus, ni aku plak nk tanye ko. mane gmbr aku???huhu...smpainye hatimu...

mutakamil said...

Err..errr aku menurut kata mak hayam sajork.Dinch adalah gambar uols(matilah menyelamatkan diri)

Tp mmg Terry Fendy tak amik byk gambar pompuan.Err dia kan sekolah agama dulu, so dia malu nak amik gambar pompuan bebanyak. Ptd Dubai sure setuju hik hik

Adi Osman said...

ehh...bukan mami yang amek tau

tu datuk k(h) yang amekkan

mutakamil said...

Hik hik sumer menyelamatkan diri katanya.Ooo sumer ni angkara Datuk K(h) iteww.Patutlah gambar dia dinch ada satu pun, jd jurugambar sajork:).Takpelah Carrie, pasni kalu ada majlis aku pastikan gambar kau ada k.Ni pun bkn kamera aku, kalau tak harus penuh gambar kau dr segala angle aku amik (matilah amik ati)