Wednesday, October 11, 2006

IFTAR BUKAN PPTD (SIDANG B)

Memandangkan ramai nak iftar pada 16hb, maka aku dengan kuasa veto mengconfirmkan tarikh kita berbuka puasa bersama-sama ialah pada 16 Oktober 2006. Tempat, belum confirm lagi. Ni list tempat-tempat untuk iftar:

A. Rimbun klasik (dekat dgn yankies hut)
B. Rimbun klasik Sg. Merab
C. Palma Cafe (Kompleks PKNS)Hari Isnin - Nasi Padang (RM22.00)
D. Kagumas Catering (RM25.00)

So, nak yg mana?

p/s - Putrajaya Lake Club tak payah. aku dah terkena semalam.

meine ehre heibt treue

26 comments:

mutakamil said...

Kagumas Catering ni kat ner ek??Kalau nak suasana yg best aku vote Rimbun Klasik dkt Yankies Hut tp makanan dia pd aku biasa jer..Kalau Kagumas tu best dan tpt dia senang nak gi blehlah Kagumas.Lagi 2 tu kurang minat

Carrie-Ma said...

tariq, aku cadangkan mcm tu gak. since naim dah survey2 tmpt2 tu, makanya kuase tempah menempah ni kite serahkn kpd bro naim la. sng cite. yg kite2 ni mintk tolong war2kn pd geng2 yg lain n dptkn estimation sbnr yg akan hadir. so, sesape yg rase brt/jwb nk war2 tu, moh reramai kite jlnkn tugas. psl date, aku stuju on 16hb. no prob. psl tmpt, aku rase aku prefer rimbum klasik sg. merab kot psl aritu lalu nmpk cam ok je. yg lain2 tuh, aku xprnh gi. plus, nk pegi pn sng kan. lalu jln blkg kuar kut sg. merab tuh...kalau dpt yg beratap2 tuh ok gak, bak kate daus ari tuh. so, jom war2kan, iftar bukan pptd (sidang b) kt kengkwn yg lain...moh kite! (mcm brkempen hape plak aku rase...hikhik)

The Undertaker said...

em bagus lah komitmen dan sifat keassabiyahan ko makin terpapar wahai CK (Mango Flavor). Walaupun ko tak menang anugerah PI, Anugerah PM tetapi bagi kami ko tetap no.1.

So dengan kuasa yang aku ada dengan perlantikan aku sebagai Pengerusi Blog (lantikan oleh aku sendiri), aku anugerahkan ko Anugerah Pengerusi Blog.

Carrie-Ma said...

time kasih pian. sob2 (smbil ksat air idung)wohoho...pengerusi blog? oh tidakkk! yg itu aku xsanggup...apepun, jwtn itu ttp milik ko...

The Undertaker said...

apa yang tak sanggup??? Bukan aku nak bagi ko jawatan Pengerusi Blog, just anugerah je. Tu pun aku rasa macam nak tarik balik.

p/s: Jawatan Pengerusi Blog masih disandang oleh aku (berikut adalah keputusan mesyuarat yang dipengerusikan oleh aku malam tadi)

Adi Osman said...

Kagumas tu kat traffic lite sebelum ke Az Zahrah bangi. Atas sikit dari yankies hut ngan village view.

Kagumas ni versi buat katering kat tv semua. So makanan boleh dikira occay.

Hmm, apa kata prebook untuk 20 PAX dulu. So far list yang dah kompem macam ni:-

1. Naim + wife (bawak ke ni?)
2. Mak tiri Dory
3. Pian
4. Daus
5. Arab
6. CK
7. Nikki Salina Jaafar
8. Adilah
9. Elmi
10. Ajax

Lain2 tu sambung la sendiri...

PAT CREW said...

prebook? nak prebook kat mana? kang aku book semua sekali, haru nanti.

The Undertaker said...

Affendi,

Elmi tu sape? Elmo aku tau la.

Adi Osman said...

Naim,

Aku pun menggunakan kuasa veto aku untuk membenarkan kau menggunakan kuasa veto untuk prebook.

Sedap kata kau, sedap la kata kami. Tapi personally, kalau aku la, i'll go for KAGUMAS. Parking senang, komvinien...

cipunz sini said...

wehh....count me in...errr, cipunz@aida istiadat noo...

ini macam aku kene tumpang kete sesapa la nih....adi...nak ikut hang!!!!!

PAT CREW said...

tghari ni aku nak pegi survey lokasi iftar dengan lebih dekat dan tepat. sape nak ikut?

united ARAB emirates said...

ikky
nikki salina jaafar pun ko xkenal ke?apparaaaaaa...cretttttt

sah2 nikki salina jaafar partner kayak syidot.....ekekeke

mohd_hanapi said...

nikki salina jaafar tu....pok nik ler...
ap n hadi n sorang lagi member ap - teman tapi mesra.hehehhe...so kklw antar 4 orang

mutakamil said...

Nikki Salina Jaafar pun ko tak knal ke Ikky oiii...Baik ko ulang balik Modul OBS (bawa Abg Peter ko skali.
Sebenarnya Nikki Salina Jaafar tu 3 org yg berbezalah. Nikki tu yg penyanyi Caramu dan Caranya berbeza hey hey (hamik kau nyanyi lite2 trus), Salina tu plak watak novel Pak Samad Said. Jaafar tu plak Jaafar Onn.Artis2 nak dtg rafting kite uollss muahahahahaha.

p/s Adakah Ikky telah terkena virus Doryisme dan Idawatisme???

adi1679 said...

Adi confirm join.....and yes Aida, u can follow me :-D

adi1679 said...

One more thing, aritu A.Jai kata dia akan join kalo 16th....tapi kene reconfirm balik....in case ada plan tergempar mcm buka posa PPTD itewww.

Adi Osman said...

Naim...

16 haribulan tu kira on la...

Tpt makan, an honour 4 u to choose...

Sacramento said...

Gaji & Bonus bila masuk? Apa apa pun saya nak join bukak puasa nanti. Tabung anak saya masih lagi berat. He he he...

Adi Osman said...

Hmmm...sapa setiausaha eh?
Tolong minitkan nama kat sini bole?

Karimmmmmm...catat plss

united ARAB emirates said...

count FUAD in..
dia xleh nak post kekonfemannya sebab lupe password...

then AYU pun on....

AZHAR pun on

NAZIF 50-50..but he'll try..

woww weee...the more the merrier!!

psss: Pian ko xmo ajak wee li ling ke????

Carrie-Ma said...

yela..yela...aku tgh catat ni...huhu..ehem2...bayaran cane lak ek???

Carrie-Ma said...

Ok, to mr Naim, ni list stakat jam 15.24 ptg, 12/10/06

Yg konpem nk dtg:

1. CK
2. NAIM
3. AMAL
4. ARAB
5. IKKY
6. PIAN
7. DAUS
8. TARIQ
9. POK NIK
10. DORY
11. ADI
12. ELMI
13. AJAX
14. AIDA MANAP
15. HADI GMO @ DIDI
16. AP
17. TEMAN TP MESRA AP
18. HANIF USE-A-BRA
19. FUAD @ FUFU
20. AYU
21. AZHAR TANI

Yg masih samar2 dtg ke x:

1. ABG JABU BIN AIYA
2. NAZIP

Ok, kwn2, tlg check nama2 yg dah trsenarai tuh, kalo ade yg tertinggal tlg kabor ke teman ye, kang teman nambahkan...

PAT CREW said...

aku rasa kalau kat yankies hut tu, bayaran RM15 sorg. kalau ada baki, simpan la dlm tabung.

united ARAB emirates said...

neway...moderator please invite shahrizwan rempit to join kat blog ni

blisszard@yahoo.com

united ARAB emirates said...

wooooooooo
beb..yang ni pun kasi invite!!
kecoh dia ...

nazief@gmail.com

hikhikhik

Carrie-Ma said...

dina a.k.a kanak2 ribena, aku dh add name ko.td mase aku catit name ko lom kuar. soli ah....