Friday, October 20, 2006

Pesanan Penaja Rasmi Blog

7 comments:

mohd_hanapi said...

rajin betullah dato'kh nie buat promosi mangga nie....so takder jualan murah ker...abis tu pil kacip karimah mangga bila plak nak kuar...?

daus said...

Matilah gigih mempromosi..sudah jadi dealer kah Datuk?
Aku cdgkan CK industries buat join venture dgn Shell dan Petronas sempena musim perayaan ni.Sesapa isi minyak kat ctu dpt free satu botol.Barulah promosi mantap...
Boring arr g Shell Petronas dok kasi Nescafe dgn Milo sajork

Datuk K(H) said...

I memang dah ada JV ngan CK. Maklumla terpesona nengok CK santun berkain batik hidang air mangga masa OBS. Ayu gitu... tak caya tanya Abang Rudi, duta produk yang pertama.

Pil Kacip Karimah tu buat masa ni tengan re-packaging. Maklum la model baru, Mami Terri...
MALATOP!!!!

daus said...

Motif..mami Terry menggunakan Pil Kacip Karimah..mau projek sama siapakah?Larikk..Matilah akuu ampun makhayam ampun makhayam

A f f e n d i O s m a n said...

Hish...mami ni ala2 alimrina sempena bulan remdan ni. Dinch perlu kacip-kacip bagai. Mami tetap menten jelitas walaupun dimamah usia. Letih mami mandrem makesah sume!

Uols takyah nak berampun dengan makayam dayus...opsss daus! *matila sasul lagi. Mami tak perlu ampunan dari uols

ck said...

hahaha...ate apeke xde khoje keme ni...kot masin la mulut keme ni, aku pencen awal ptd jd bisnezwoman...

united ARAB emirates said...

Testimonial pengguna :

"..sedara mara saya yang datang ke rumah saya sempena hari raya telah dihidangkan dengan jus keluaran syarikat CK Industries ini..mereka memuji kesedapannya...tahniah kepada perintis produk ini..memang hebat!!!"

hehehehehe....