Wednesday, November 15, 2006

Jemputan Perkahwinan Sufian (pian Hairan yang poyo) n Haryati.....

nie lah kad kawin pian....pian mintak tolong ap postkan kad dia sbb dia sibuk sgt sekarang...ngan majlis kawin lagi n pameran RMK-9 hehehhehehe.... umah pompuan pada 26 nie.....dan blah laki plak 3 disember 2006....
pian jemput semua datang, kalau leh bawak rombongan intan lagi bagus hehehehhe

nie jemputan dia...tapi sorrylah yer ap tak sempat nak padam plak nama....

nie plak address g umah blah pompuan...di jenjarun......

umah laki plak...umah pian kat pekan pahang......
so ada cadangan nak konvoi....dipersilakan bercakap ngan fail k.....

6 comments:

mutakamil said...

Dekat aku ada 4-5 kad lagi.Sapa yg nak aku bleh kasi.Datuk k(h), kau dekat dgn ofis Man Kedah kan? Aku kasi kat dia kad kau bleh??

The Undertaker said...

terima kasih kepada PA merangkap perunding imej aku encik AP SPED kerana mengepostkan dan mengscankan kad raya aku.

Semua dijemput, tak kira sidang, bangsa, agama dan warna kereta.

Nak senang dtg la banting, nak mudah datang pekan. Sekian, daripada Pengerusi Blog kesayangan semua.....................

Zulnasri said...

Aku terpaksa la pakat ngan 2 orang lagi housemet untuk beli hadiah kerusi panjang satu..

eh, bukan housemet aku ke yang nikah ni? he he Tahniah. Welkam tu the kelab! kalau nasib ko baik dapatlah jadi weekend hasben macam aku ngan dauz.

mutakamil said...

Zulnasri oii, mana plak dia nak jd weekend husband , bini dok cni jer,rumah pun dah bli kat Damansara lagi (oooppss pech lobs) lainlah kita ni huk huk huk. Pian ni nanti bukan weekend husband, everynight husband uols:)

The Undertaker said...

Jahat, nakal, miang dan gatallah u oll ni. Tak mahu layanlah cerita-cerita macam ni.....

mutakamil said...

Alaa jahat,nakal,miang konon.Heyy Pian, Helwa dgn Shahrizal korek2 gigi atas pelamin, kau nak korek2 apa dgn bini kau atas pelamin nanti?