Wednesday, January 10, 2007

Walimatul Urus: Azriza (Komrad) dan Norzaidah.( 13 Januari 2007)

Tahun 2007 bakal menyaksikan seorang lagi jejaka pujaan DPA 2/2004 mengakhiri zaman solonya dengan buah hati pilihannya Norzaidah, seorang gadis manis daripada Tanah Semenanjung (tempat sebenar dirahsiakan bagi tujuan keselamatan). Tahun 2007 adalah detik perubahan di dalam kehidupan saya, tiada lagi M-16, pisau rambo, baju kalis peluru dan kawad tengah panas terik, sebaliknya saya mahu melayari bahtera kehidupan bersama isteri tersayang disamping menjadi ayah mithali, ujar beliau yang juga merupakan bekas Johan Kawad Peringkat Kebangsaan Tahun 2005 itu.

Bagi menyahut seruan agama dan sunnah Rasulullah, beliau menyatakan sudah tiba masanya beliau mengakhiri zaman solonya dan sudah bersedia untuk bergelar suami dan ayah, Insya Allah, “ ujar beliau lagi sambil membelek2 buku sejarah tokoh pahlawan Islam, Khalid Al-Walid dan buku Permata Yang Hilang. Justeru itu, saya ingin menjemput rakan2 DPA 2/2004 untuk hadir ke Majlis Persandingan saya. Keterangan lanjut adalah seperti berikut :

Tarikh : 13 Januari 2007 (Sabtu nie) bersamaan 23 Zulhijjah 1427 (Sabtu nie)

Tempat : No. 373, Jalan Melati, Taman Dusun Setia,
70100, Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia.
(kalau tak reti jugak, boleh refer to Dr. Jaiya bin Abu)

Acara :

11.00 pagi : Jamuan makan (U)

1.00 petang : Bersanding (U)

1.30 petang : Adegan suap menyuap oleh pengantin (18PL)

11.30 malam : Acara Battle Innoculation oleh Kedua-dua mempelai (18sx).

* Para jemputan dipohon untuk pulang selewat-lewatnya pada pukul 4.00 petang bagi memberi laluan kepada pengantin membuat persiapan bagi acara battle innoculation pada waktu malam tersebut, UNDERSTAND!!!


Yang menjalankan Amanah :

En. Undertaker

(ps: ape laie, moh la poie PD!!!!)

1 comment:

mutakamil said...

Overla acara battle ejaculation pun mau masuk dlm agenda. Woii Pian, org tu ntah dah brp kali battle sampai dah kering kot:)Bukan mlm pengantin lagi, org tu dah kawin berkurun lama, kenduri je baru nak wat.Mendelah kau ni Pian