Monday, October 09, 2006

Ampun kawan2...

Pertama2nya, nak susun sepuluh jari sbb lom sempat post gmbr2 mase iftar pptd & pelancaran (betul ke pelancaran???) blog ni la. tak sempat sgt2, pastu igt nk post arini, skali kamera lak trtinggal. adei, haru sungguh. mau kna sumpahan masyrkt ni...ampun ya kwn2, nnt gue upload ya....itu juga aksi trakhir gue dgn baju batik kedut brhrga rm250 tuh...

4 comments:

daus said...

Apa ampun..ampun.Terry, laksanakan tanggungjawabmu sbg mak tiri.Biar dia rasa apa yg Zakuan dan Dory rasa muahahahahahaha.

united ARAB emirates said...

betul tu daus...
kotye aritu yeye je nak post gambar iftar ngan rafting kat 222...kunun2 secepat mungkin ye..udahla dilantik secara eksklusif sebagai photographer tak bertauliah...cettt

EKEKEKEKEKEKE...

**harusla aku lari dulu sebelum terkena...

mohd_hanapi said...

apa nie karimah...takkan sibuk buat biskut mangga kot....?

The Undertaker said...

eiii, macam mana ni???? delivery system yang lembab!!!! nasib baik aku kutuk ko kaw2 malam tu.... (sambil buat muka garang).