Friday, October 06, 2006

Teks Ucapan Pengerusi Blog - Sempena Malam Rafting Ramadhan (R&R)

Berikut adalah teks ucapan Tuan Pengerusi (malam tadi 4/10/06) untuk tatapan semua (sidang B ).

Assalamualaikum semua (tepukan gemuruh para hadirin)

Pertamanya saya ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada yg berpuasa. Alhamdulillah pada malam ini kite berasa bertuah kerana dapat berkumpul walaupun tidak ramai kerana malam ini kita akan melancarkan blog kite iaitu = Rafting B. (tepukan gemuruh hadirin terutamanya cik CK yang berpakaian Batik kedut berharga RM250).

Tujuan blog ini dibina adalah untuk mengumpul kembali rakan2 sekalian agar dapat kite bersama2 kembali dan seterusnya menjalankan aktiviti2 assabiyah dimasa2 akan dtg. Tetatpi rakan2 sekalian, disini juga saya akan terangkan garis panduan untuk menggunakan blog ini. Anda adalah dilarang mengepost gambar2 lucah (Fuad je paham), kutuk2 org2 sidang lain, ngumpat dan yg sewaktu dgnnya. Dan saya juga mengharapkan kite semua dapat menggunakan blog ini dgn sebaik2nya demi kebaikan bersama.

Akhir kata, sambutlah salam sayang say yg penuh mesra ini. Saya akhiri dgn wabillahitaufik walhidayah wassalamualaikum w.b.t

(semoga kite semua dpt merenung kembali kata2 Tuan Pengerusi yg penuh bermakna itu)

p/s : sekadar menyatakan yg benar2 je.....

8 comments:

adi1679 said...

Pian, please invite this ppl:

1) Kak Pah - rahamah69@yahoo.co.uk
2) Kak Anne - annsabrina05@yahoo.com.sg
3) Helwa - helwa_ukm@yahoo.com
4) Kak Na - anapunye@yahoo.com

Thanks!

Adi Osman said...

Adi,

sudah ku invite sume orang ini beberapa hari yang lalu tapi takde response.

Apa pun, panggilan telefon untuk mengingatkan rasanya paling sesuai. Tapi aku takde nombor.

bikini bottom said...

Nyah,
aku dah hello kak pah pagi ni.. seems like dia pun cam aku.. BUTA I.T.. kalau boleh ko hello dia @ 019-3528 720

mutakamil said...

Hik hik, Ajax pun pakai bahasa fefonen ahahahahahahahaha gelak guling2 sampai kuar air mata aku muahahahahahhahahahahahahhahahahahah

Ajax, kau chanteq kerrrr?????

Adi Osman said...

Da-huzz

Kau jangan lupa, ajaz tu adalah pemenang miss jumbo thailand untuk bulan syaaban hari tu!

Hehe...tetap jugak nak kata kat orang.

Ajax

Kak pah dah ku helo tadi, dia tergelak2 sebab tak reti nak masuk. Cmane ni aaaa?

The Undertaker said...

tariq, macam mana nak post gambar kat sebelah text macam gambar ko tgh terjelir tu?

bikini bottom said...

DAUS, MAK TAK CHANTEQ KER???

mutakamil said...

Ajax, uollsss memang chanteq skals dan meletup nyah tapi kat perut sajork...muahahahahahah larikkk